onsdag 15 september 2010

I'm not that innocent

Min fråga till Eln blir då; Vad var det för "uppgift"? och vart tog du vägen?

Idag har jag iaf hunnit packa upp min resväska (äntligen), jag har även rensat ut en sjukt jävla massa saker frånmin garderob!
3 av kursböckerna införskaffade, bara ca 20 kvar då! (y)

Imorgon blir det en simtur av något slag,?? :S

Som tidigare sagt, på lördag blir det röjj. den 2:a blir det röjjigare. Den 4:e blir det röjjigast! Då blir det kryssning igen!!! Galaxy wiihoo tagga tagga tagga med TUG!!

Om någon timma måste jag ta mig tid till att plugga, men innan dess har jag viktigare saker för mig. Jag har nämligen hela TVÅÅÅ TB avsnit att se :D:Dsjukt att jag inte sett de ännnu!! :S

Ännu sjukare att jag fick skriva om detta typ 3 ggr :S

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar