onsdag 10 november 2010

If perfect is what you are searching for then just stay the same

Har fått klagomål på att det uppdateras för sällan här. Trodde ingen skulle lägga märke till det! orsaken till det är väl att mitt liv är för tråkigt för att ha nåt att skriva om varje dag (:
Som idag tex, vad har jag gjort? ingenting alls. vaknade hemma hos T runt 11, då körde jag hem och åt en macka med ost och skinka. Sen har jag inte gjort nåt alls under hela dagen förutom ätit middag och glass.. Det är verkligen inte kul att vara ledig när ingen annan är det! Jag behöver skaffa mig någon rolig hobby! Förslag? Antar att jag skulle kunna börja plugga till nästa tenta, men den är om typ 5 veckor och jag vet inte ens vad den kommer vara på..
Men nu så ska jag försöka laga mitt "nya" favorithalsband! (Har haft det i typ 2 år utan att ha använt det, sen när jag hade det i fredags för första gången så gick det sönder :S)
Så nu säger jag godnatt, vi hörs när vi hörs.

2 kommentarer:

  1. Du kunde ju gått och lyssnat på Blondinbella! Hon var på Södertörns idag... / Tomas

    SvaraRadera
  2. Oj nej fan att jag missade det! Hon är ju min idol =/

    SvaraRadera