måndag 20 december 2010

Okej, första dagen med internet på läänge!
Skulle vart i skolan nu egentligen, men självklart så var det ingen buss som dök upp i tid så det var lika bra att åka hem igen. Sl är sämst, vad håller dom på med? Varje vinter är det likadant, lär dom sig aldrig? I fredags missade jag min tenta bara för att sl är så sega.men min skola är också sämst, de borde vara beredda på att folk blir sena pga av bussarna.

I fredags var det spelkväll. samma i lördags.

Känns som om jag har sjukt mycket att göra nu innan jag åker. Jag tror inte att jag har nämnt det här tidigare (och alla tycks glömma bort det i vilket fall) men på fredag så bär det av till Thailand!! 3 härliga veckor med bara sol och bad. då slipper man det äckliga vädret här och dumma sl. Kommer dock sakna nyårsafton här i sverige, det är ju min favoritdag på hela året.. Medans alla andra är uppklädda och fina så kommer jag ligga på en strand i bikini!!! det ska bli såå naaaajs
men innan dess så har jag sjukt mycket plugg, måste jobba ons och tors, sen måste jag hinna till banken och ta ut massa pengar och så måste jag hinna växla en del pengar också.
När jag kommer hem så väntar typ 3 tentor på mig, så det kommer inte bara bli sol och bad, jag MÅSTE plugga ihjäl mig lite också tyvärr.

men nu så ska ja försöka packa klart så det är gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar